Dagsarkiv: 07 maj 2009

Pengar är pengar är pengar

När jag började arbeta på Individuella Programmet tyckte jag att jag fått världens bästa jobb. Jag, en fritidspedagog och tio misslyckade grabbar spenderade dagarna tillsammans. De dök upp i augusti med kepsen neddragen över ögonen, jackan uppdragen, kanske en sjal … Fortsätt läsa

Publicerat i Skolsnack | Märkt , | 2 kommentarer

Allt okänt är skrämmande!

Idag kom en av mina IVIK-killar till skolan helt skräckslagen. Han berättade om det stora, monstruösa djur som han sett i sin trädgård när han skulle gå till tåget. Det såg jättefarligt ut och frustade hotfullt. Hjälp mig Lilla O, sa … Fortsätt läsa

Märkt | Lämna en kommentar

Dagens i-landsproblem

Min telefon har ramlat i golvet ett antal gånger och det börjar märkas. Sifferknapparna börjar hala upp sig och sjuan har slutat fungera helt. Det är rätt många telefonnummer som har en sjua i sig, typ alla mobilnummer. Irriterande!

Märkt | Lämna en kommentar