Littfest i Umeå

Ikväll klockan 18.00 är jag med och diskuterar litteratur och bloggande i en chatt från Littfest 2010 i Umeå med ett gäng bokbloggare, modererad av Nina Frid från bokcirklar.se och Suzanne Fors från pocketblogg.se.

Här kan du läsa mer.

Tyvärr är det lite långt att ta sig till Umeå IRL, men nu får jag i alla fall vara med på ett hörn. Ska bli trevligt!

Detta inlägg publicerades i Böcker och märktes , . Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Littfest i Umeå

  1. Om jag begriper mig på var och hur chatten pågår så kommer jag nog också delta. Men just nu är jag rätt så rejält lost.

  2. Cecilia skriver:

    Vad spännande får gå in och kolla när det är dags.

  3. Pingback: Utmaningen: triss i damer « Enbokcirkelföralla

  4. Hundöra skriver:

    Du vet inte möjligtvis om några bokbloggare som finns i Umeå? Jag flyttar nämligen upp i slutet av augusti och skulle vilja hitta likasinnade 🙂
    Min blogg är inte så välbesökt och jag verkar inte lyckas annonsera efter några. Kanske du kan hjälpa mig? 😉

Lämna en kommentar