Bokustoppen v.28

Jag förstår inte hur Bara vanligt vatten kan sälja så förbannat bra. Kanske missade jag något väsentligt när jag läste den, men jag tyckte att det var (är) Ingemarssons klart sämsta bok.

Säljer gör den hur som helst och är etta på Bokus pocketlista ännu en vecka där topp 4 är identisk med förra veckan.

Ny på plats sex är Katerina Janouchs läsvärda Systerskap som jag redan läst.  Däremot har jag inte läst nykomlingen på femte plats Älskade syster av Joyce Carol Oates, som är en författare jag vill ta mig tid att återupptäcka.

Inga böcker jag absolut inte vill läsa på listan just nu och det känns bra!

Detta inlägg publicerades i Böcker och märktes . Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Bokustoppen v.28

  1. Ingemarsson är ju bra, om denna bok är bra, vet man ju inte förrän man läst 😉

  2. Anna Danielsson skriver:

    Boken lanseras hårt, kan bero på det. T.ex. stod den i ett ställ direkt vid ingången i min lokala ICA affär idag när jag var där och handlade (tillsammans med Theorins senaste).

  3. Anna Johansson skriver:

    Läs absolut älskade syster! Den är så intressant, särskilt om man jobbar i skolan som det verkar som att du gör… Om du vill kan du läsa lite av mina funderingar. http://joanna-ochdagarnagar.blogspot.com/2010/07/my-sister-my-love.html

Lämna en kommentar