Flipp och flopp!

Omslagsbild: ISBN 9789197659529, Kom och hälsa på mig om tusen år : www.finistere.se : mars 2006 - april 2007

Kom och hälsa på mig om tusen år av Bodil Malmsten rekommenderar jag varmt! Det är en logg-bok fylld med tankar och funderingar. Himla mysig. Dessutom är det en så väldigt fin bok!

Läste just hennes Priset på vatten i Finistère och den var också helt okej, men inte riktigt lika bra.

Visa
Vill dock varna för Vi som hade alla rätt av Kristina Thulin och Jenny Östergren. Jag brukar gilla chick-lit så det handlar inte om att jag skulle vara för snobbig för att läsa den. Tyckte att den var rena smörjan, sliskig och osmaklig. Hade dessutom svårt att känna någon sympati för huvudpersonen.

Det här inlägget postades i Böcker och har märkts med etiketterna , , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

