Skrivhjälp

Från författarcoachen Johanna Wistrand har jag fått två e-böcker om skrivande. Under påskhelgen kan även du få dem gratis, några timmar kvar!

Tror inte att jag skriver någon bok de närmaste fyra veckorna, men intressant läsning verkar det vara!

Det här inlägget postades i Böcker och har märkts med etiketterna , . Bokmärk permalänken.

En kommentar till Skrivhjälp

  1. Annika skriver:

    Jag har också fått dem och jag blev så inspirerad så jag ska börja skriva ikväll så får vi se vart det bär. Spännande!

Kommentera

