Lite bakis idag

Och då var ingen alkohol inblandad alls. Jo, nu ljuger jag. Jag drack faktiskt ett glas vin till fotbollen. Däremot tryckte jag i mig två böcker i går och läskoman är ett faktum. Började läsa Askungar i morse och kände faktiskt inte alls för att läsa. Det händer väldigt sällan.

Bok nummer ett var Karin Alfredssons Klockan 21.37 som kommer som pocket i slutet av juli. Väldigt bra och tänkvärd bok som jag kommer att skriva mer om senare.

Därefter gick jag raskt vidare till en av mina gamla favoriter, eller rättare sagt tre gamla favoriter. Lisa Jewell har nämligen skrivit en fortsättning på Ralph’s Party som passande nog heter After the party. Vi får följa Jem och Ralph under några inte speciellt roliga småbarnsår.

Nu ska jag packa ner pocketfodralet i väskan och dra till svärföräldrarna och hämta grabbarna O som seglat i helgen och därmed möjliggjort min läsbaksmälla.

Det här inlägget postades i Böcker och har märkts med etiketterna , , . Bokmärk permalänken.

En kommentar till Lite bakis idag

  1. Maud skriver:

    Du ligger då i!! Två böcker på en dag! Du vara beroende av bokar va?!
    =)
    Kram

Kommentera

