Dagsarkiv: 04 juli 2010

Dagens VM-böcker Brasilien

Brasilien ÄR fotboll trots att de inte gick så långt i år och några fotbollsböcker måste självklart ingå när det handlar om mästarnas mästare. Störst av dem alla är väl helt klart Pelé och om honom har Alex Bellos och … Fortsätt läsa

Publicerat i Böcker | Märkt , , , , , , | 1 kommentar

Lite bakis idag

Och då var ingen alkohol inblandad alls. Jo, nu ljuger jag. Jag drack faktiskt ett glas vin till fotbollen. Däremot tryckte jag i mig två böcker i går och läskoman är ett faktum. Började läsa Askungar i morse och kände … Fortsätt läsa

Publicerat i Böcker | Märkt , , | 1 kommentar

Vart är du på väg Bodil?

Pocketförlaget ger ut den senaste av Bodil Malmstens loggböcker De från norr kommande leoparderna i pocket. Utsidan är inte lika fantastiskt vackert som i den inbundna versionen, men innehållet är som vanligt underbart. Jag tycker verkligen om att läsa Bodils … Fortsätt läsa

Publicerat i Böcker | Märkt , , , | 2 kommentarer