Det som blev gjort

Jag har fixat och donat en hel del under det Bloggmaraton Annika initierade.Inte dygnet runt direkt, men en hel del har jag hunnit med.

Min A-Ö-lista är uppdaterad och där finns nu snart 250 recensioner (av varierande längd och kvalitet)

Jag har lagt till och dragit ifrån böcker på min Topp-100-lista

Jag har en ny frågeutmaning på gång, men det blir senare i höst.

Läsutmaningssidan är uppdaterad och vissa utmaningar borttagna. Har jag inte börjat i mitten av juli är det knappast någon idé. Har också lagt till Lyrans Dystopiautmaning.

Först ska jag nämligen dumpa Lilla O och fortsätta mitt skrivande på egen domän, under mer eget namn. Lite otaktiskt kanske då jag just dragit igång ett bokbyte med det får flytta med när det är dags. Liksom de inlägg jag är extra nöjd med som kommer att repriseras i den nya bloggen.

Mycket av det som fixats får ni alltså inte se förrän senare i höst. Jag håller som bäst på att dona med wordpress för att få de nya bloggen precis som jag vill ha den.

Innan jag börjar fixa för mycket har jag en fråga till er som läser bloggen. Ska jag dela upp den i en renodlad bokdel och en skol- och aktuelltdel eller är ska jag ha kvar en blandad blogg?

Vad vill du läsa om? Tyck till i omröstningen i högermarginalen.

Detta inlägg publicerades i Böcker och märktes . Bokmärk permalänken.

9 kommentarer till Det som blev gjort

  1. Sue skriver:

    Blandat! Så länge det finns kategorier och/eller taggar så kan man ju välja det man är intresserad av. Jättebra blogg förresten. Jag har fått många bra tips 🙂

  2. agnes i Lund skriver:

    Kul med blandningen tycker jag.

  3. Klara skriver:

    Åh, jag tycker så mycket om blandningen! Är själv lärare, som främst skriver om böcker men då och då klämmer in skolrelaterade inlägg. Och jag gillar båda delarna!

  4. Cinnamon skriver:

    Jag gillar blandningen. Så fortsätt gärna med den :)!

  5. Annika skriver:

    Tänk så duktiga vi har varit under veckan som gått!!

    Jag måste nog tyvärr passa på bokbytet då jag inte har tio böcker som jag vill byta bort. Men eventet kanske återkommer!?

    Fortsätt gärna med blandningen…. Även om jag till största delen endast läser det som är litteraturrelaterat så känns blandningen som Lilla O helt enkelt 🙂

  6. Karin Berg skriver:

    din blogg är väldigt bra som den är. Tycker jag.

  7. Lyrans Noblesser skriver:

    Jag gillar iofs bloggen som den är, men skulle läsa en renodlad bokblogg mer regelbundet.

  8. Maria skriver:

    Så spännande med ny blogg! Jag ser fram emot att få ta del av den. Kramar

Lämna en kommentar