Dagsarkiv: 20 oktober 2009

Lång dags färd mot natt del 2

Möternas dag är snart över. Gick från lektionerna till möte i skolans Genusgrupp och därefter direkt till en Personalkonferens som kom att handa om GY2011 som det presenterades delar av idag. Skolverket har presenterat förslag till examensmål och programstrukturer, fram … Fortsätt läsa

Publicerat i Skolsnack | Märkt , | 1 kommentar

Trots allt

Jag hade bestämt mig för att inte kommentera den fortsatta SD-debatten, dels för att inte ge partiet mer uppmärksamhet, men också för att ett inlägg om SD genererar ett gäng ogenomtänkta kommentarer. Debatten förs inte direkt på någon hög nivå. … Fortsätt läsa

Publicerat i Funderingar | Märkt | 4 kommentarer

Lång dags färd mot natt

Phu! Hjälp vilken dag. Jag sitter för första gången idag och kom just på att jag glömt gå på toa på hela dagen. Ett ögonblick… Så, nu kan kan koncentrera mig! Vi har haft en konflikt mellan tjejerna i nybörjargruppen … Fortsätt läsa

Publicerat i Skolsnack | Märkt , | Lämna en kommentar