Dagsarkiv: 24 februari 2010

Nobel, Norden, nykomlingar och annat på N

Här kommer facit till veckans frågor rörande bokstaven N: Det går inte riktigt att undvika Nobelpriset i litteratur den här veckan. Alla tycker någon om priset i fråga. Vad har du för relation till priset och pristagarna? Jag tycker att … Fortsätt läsa

Publicerat i Böcker | Märkt , | 1 kommentar

Bokfrågornas ABC Del 14

Dags för bokstaven N denna extra snöiga onsdag. Det går inte riktigt att undvika Nobelpriset i litteratur den här veckan. Alla tycker någon om priset i fråga. Vad har du för relation till priset och pristagarna? Vem är din nordiska … Fortsätt läsa

Publicerat i Böcker | Märkt | 19 kommentarer

Hur är det med kontrollbehovet?

Idag kommer Emma Pihls bok Let go! Bli fri från ditt kontrollbehov ut på Forum Bokförlag. Den som ser mitt hem skulle kunna tro att jag inte har något kontrollbehov alls och det har jag inte hemma. Där har jag … Fortsätt läsa

Publicerat i Böcker | Märkt , , | 1 kommentar