Dagsarkiv: 31 december 2009

Gott nytt år

Med hjälp av världens bästa Marit Bergman önskar jag er alla ett gott nytt år. 2010 är året då allt kommer att hända.

Publicerat i Musik | Märkt , | 2 kommentarer

Mitt bokår 2009

Jag läste hela 142 böcker under 2009, vilket är väsentligt mer än jag brukar läsa. Bloggandet har ökat läslusten enormt och det är jag glad över. Jag har läst ett 70 tal nya författare och bland dem finns många guldkorn. … Fortsätt läsa

Publicerat i Böcker | Märkt , | 1 kommentar

Kvartalsredovisning 4 2009

Under 2009 års sista kvartal läste jag 46 böcker, varav 28 av för mig nya författare. Några av de nya kommer jag att läsa mycket mer av som Philip Roth, Christine Falkenland, Karolina Ramqvist, Karin Alfredsson, Johannes Anyuru, Inger Christensen, … Fortsätt läsa

Publicerat i Böcker | Märkt | Lämna en kommentar