Bokfrågornas ABC del 18

Dags för bokstaven R. Det var lite mindre svettigt att komma på frågor den här veckan, men kanske är de lite svåra?

1. Har du läst någon bok som kretsar kring en rättegång?

2. Har du någon romantisk favoritbok?

3. Religion påverkar oss antingen vi är troende eller inte. Berätta om en bok där religionen har betydelse.

4. Slutligen vill jag att du berättar om en riktigt rolig bok!

Jag svarar i ett senare inlägg under dagen. Du svarar i en kommentar eller i en blogg (förslagsvis din egen). Jag ser som vanligt fram emot att läsa alla kloka tankar och uppmanar dig därför att kommentera och/eller länka hit när du publicerat dina svar.

Detta inlägg publicerades i Böcker och märktes . Bokmärk permalänken.

17 kommentarer till Bokfrågornas ABC del 18

  1. Mikaela skriver:

    Kul frågor. Du hittar mina svar här: http://booksoverpsychos.blogspot.com/

  2. Pingback: Bokfrågornas ABC: Bokstav 18 « Ett liv utan böcker är inget liv

  3. Emelie skriver:

    Jag har svarat! Trodde jag skulle vara först den här gången, men icke…

  4. Pingback: Bokfrågornas ABC 18 – Fiktiviteter

  5. Helena skriver:

    Nu har jag också svarat!

  6. Här kommer mina svar. Det var betydligt lättare den här gången (men inte superlätt)

    http://bokstunder.blogspot.com/2010/03/bokfragornas-abc-bokstaven-r.html

  7. Pingback: Bokfrågornas ABC – R « Eli läser och skriver

  8. Bea skriver:

    R är klar. Lättare på ett sätt, men många val kan också bli klurigt.

  9. Pingback: Mirthful’s bookblog » Bøkenes ABC – R er for Ragnhild

Lämna en kommentar