Bokfrågornas ABC del 16

Bokstaven P mina vänner och fyra frågor (faktiskt fem) som handlar om just den bokstaven.

1. Pseudonymer används ibland av författare. Vad tycker du om det? Vilken pseudonym skulle du rekommendera oss att läsa?

2. Vem är din favoritpappa i litteraturens värld?

3. Popularitet vs. kvalitet. Vad har du för åsikter om detta dilemma?

4. Pocket eller inbunden?

Kort och koncist denna vecka, men brodera gärna ut dina svar. Svarar gör du i egen blogg eller i en kommentar. Mina svar kommer i ett senare inlägg.

Detta inlägg publicerades i Böcker och märktes . Bokmärk permalänken.

17 kommentarer till Bokfrågornas ABC del 16

  1. Emelie skriver:

    Jag har svarat!

  2. Cecilia skriver:

    Denna vecka hoppade även jag på ABC-tåget.

  3. Pingback: Mirthful’s bookblog » Bøkenes ABC – P er for Pappa

  4. Pingback: Bokfrågornas ABC: Bokstav 16 « Ett liv utan böcker är inget liv

  5. Pingback: Bokfrågornas ABC 16 – Fiktiviteter

  6. Helena skriver:

    Nu har jag också svarat!

  7. Bea skriver:

    Hej svejs! Jag har också plitat på p.

  8. Pingback: Bokfrågornas ABC – P « Eli läser och skriver

  9. MariaH skriver:

    Nu har jag svarat…

Lämna en kommentar