Dagsarkiv: 23 augusti 2009

Hoppas att Reinfeldt får rätt

Det är inte ofta jag hoppas att Reinfeldt ska ha rätt, men nu gör jag det verkligen. Idag publicerades nämligen Sifos Väljarbarometer som visar att SD kommer över 4% och kan få en vågmästarroll. Reinfeldt menar att intresset för dem … Fortsätt läsa

Publicerat i Funderingar | Märkt , | 9 kommentarer

Ny lista

Nu finns en ny flik som heter Vill läsa. Just nu finns där tjugo olästa böcker, men listan kommer säkerligen att bli längre för varje dag.  Det här är ett sätt för mig att komma ihåg böcker jag faktiskt vill … Fortsätt läsa

Publicerat i Böcker | Märkt , | 1 kommentar

Läsenkät

Hos Vixxtoria hittade jag följande enkät: De här frågorna rör endast läsning, och böcker som du läser utanför ditt arbete eller dina studier.   (1) Varför läser du böcker? Avkoppling? Information? Spänning? Annat? För att det är få skratta och … Fortsätt läsa

Publicerat i Böcker | Märkt | 4 kommentarer