Dagsarkiv: 01 augusti 2009

Från Asien till Oceanien

Det blev inte så mycket läst i Asien som jag hade önskat, men de böcker jag läste var läsvärda. Norweigan Wood av Haruki Murakami stod oläst i min bokhylla länge och jag är glad att jag äntligen fick läst den. … Fortsätt läsa

Publicerat i Böcker | Märkt , | 1 kommentar

Jag blir så trött!

Det är knappt att jag orkar skriva om Eva Ruszs idiotier igen, men jag måste. Nu har Aftonbladet snappat upp hennes uttalande på Nyhetskanalen om att jämställdhet är förödande för relationen. Det värsta är egentligen inte att hon har en förlegad åsikt … Fortsätt läsa

Publicerat i Familj, Genus | Märkt | 4 kommentarer

Gubbarna hade kul på jobbet!

När jag lämnade grabbarna hos mamma och pappa regnade det fortfarande. Jag satte på U2 i bilen för att ladda lite och Storebror älskade det. Han börjar gilla musik på riktigt och det ska gärna vara mycket gitarrer. När vi … Fortsätt läsa

Publicerat i Musik | Märkt , | Lämna en kommentar