Dagsarkiv: 02 augusti 2009

Knappast ett semesterparadis

Det är höst när Johan Westin slutligen bosätter sig permanent på Åludden efter att ha veckopendlat under några månader. Hans fru Katrine och barnen Livia och Gabriel har redan bott in sig och renoveringen av den stora gården på norra Öland … Fortsätt läsa

Publicerat i Böcker | Märkt , , , | 1 kommentar

Glad att jag såg premiären

U2 må ha varit mer taggade igår, men jag är ändå glad att jag såg fredagens konsert, då fler av mina favoritlåtar spelades. Skulle dock gärna ha hört New Years Day, men man kan inte få allt… Mer om konserten … Fortsätt läsa

Publicerat i Musik | Märkt , | Lämna en kommentar

Topp 5 konsertupplevelser

Det är inte ofta jag går på konsert längre, men för att återknyta till fredagens upplevelse på Ullevi gör jag en Topp 5 om konserter. 5. Bruce Springsteen på Ullevi 2003. Trots att jag inte är något Springsteen-fan gillade jag … Fortsätt läsa

Publicerat i Musik, Topp 5 | Märkt , , , , | Lämna en kommentar

Mysig morgon

I min familj lider vi alla fyra av sömnsjuka. Då menar jag inte maken och grabbarna, utan min mamma, pappa och syster. Vi kan sova hur mycket och hur länge som helst. Man hade ju kunnat hoppas att någon av … Fortsätt läsa

Publicerat i Familj | Märkt | 1 kommentar